Upfront is een Nederlands voedingsbedrijf dat hoogwaardige eiwitrepen en andere gezonde snacks produceert, gericht op consumenten die een gezonde levensstijl nastreven. Het merk staat bekend om zijn innovatieve recepten, transparantie en het gebruik van natuurlijke ingrediënten, met de missie om volledige transparantie de norm te maken binnen de Nederlandse voedingsindustrie.
Opdracht
De opdracht bestond uit het leveren van hoogwaardige video-editing en het uitdenken van creatieve contentideeën om de merkbetrokkenheid van Upfront te vergroten.
Uitvoering
Ik heb video’s geëdit en contentideeën en de bijbhorende scripts bedacht die samen goed waren voor meer dan 1 miljoen views. De video’s waren gericht op het verstrekken van nuttige informatie om de doelgroep te informeren, wat resulteerde in organische groei. Deze content werd strategisch ingezet op sociale mediakanalen zoals Instagram, Tiktok en LinkedIn om een breed publiek te bereiken en betrokkenheid te stimuleren.
Resultaat
De video’s en contentideeën droegen bij aan een aanzienlijke toename in merkherkenning en klantbetrokkenheid. Inmiddels is Upfront flink gegroeid en liggen ze met hun producten in supermarkten als de Albert Heijn en Jumbo.